Leveringsbetingelser
Leveringskostnadene er synlige i avsluttende prosess av handlingen og blir lagt til i totalprisen.
stillasPRO.no sender produkter i hele Norge med PostNord/Posten/Bring service.
Varene sendes etter at vi har mottatt og pakket din ordre. Dette tar vanligvis 1 arbeidsdag (mandag til fredag).
Leveringstiden avhenger av postnummer/lokasjon. Innenfor Norge er leveringstiden 3-7 arbeidsdager (inkluderer ikke Svalbard).
Betaling
Betaling kan gjøres med kort eller mot faktura. Kunder som ikke blir godkjent som kredittkunder vil få forhåndsfaktura på mail. Levering vil da skje når denne er betalt. Alle priser er oppgitt innkl. mva. eller andre avgifter.
Ved betaling etter forfall beregnes forsinkelsesrente med den til enhver tid gjeldene sats.
StillasPRO.no har salgspant i leverte varer inntil disse er betalt kfr. pantelovens § 3-14 t.o.m. § 3-22
Kortnummer lagres ikke av stillasPRO.no etter gjennomført transaksjon. Det totale beløpet (i norske kroner) for din bestilling belastes direkte fra din konto med en gang bekrefter du bestillingen. Skulle vi være utsolgt for en eller flere varer i din bestilling, vil beløpet bli refundert av Stripe. Du kan betale med følgende kort: Visa, Mastercard og Maestro.
Angrerett
Vil du returnere eller bytte en vare må du gi oss en beskjed senest 14 dager fra du har mottatt varen din. Etter å ha varslet selgeren, må du returnere varen innen 14 dager. Ved retur må varen være ubrukt, i original forpakning og med alle merkelapper intakt.
Om Stillaspro.no ikke er årsak til returen/anger forbeholder vi oss retten til å ta ut et gebyr på 20% av varens pris ved fakturering. Returfrakt betales av avsender.
Det er en mulighet å returnere vare og få penger tilbake, hvis den varen er skadet. Frakt betaler selger. Når du vil returnere salgs vare, hvis den er ikke skadet, må du betale frakt selv. Den varen må være ikke pakket ut eller brukt. Du får penger tilbake senest 14 dager fra vi har mottatt varen tilbake.
Kortholder må levere inn klage innen rimelig tid, og ikke senere enn 2 måneder etter at feil eller mangler har blitt oppdaget.
Vi forholder oss til garantitiden oppgitt av produsentens.
Skadede varer og reklamasjonsrett
Som du mottar din ordre, er det viktig å sjekke varene for skader eller defekter. Skulle varen være skadet eller ødelagt, kan du kontakte oss via post@stillaspro.no for videre instruksjoner. Du har to års reklamasjonsrett i henhold til norsk lov.
Personvern
Personvern på internett
Forhandleren forstår og respekterer nettbesøkernes personvern. Forhandleren vil ikke dele personlig identifiserbar informasjon om kunder med tredjeparter, med mindre det er nødvendig for å prosessere transaksjon. Butikken vil heller ikke selge denne type informasjon til tredjeparter, med mindre kunden frivillig og bevisst aksepterer dette.
Selger
One Point AS
NO920287123MVA
E-post post@onepoint.no